Consell Comarcal Alt Penedès
La Junta de Govern del Consell Comarcal, en sessió de 21 de desembre de 2022, va aprovar les bases específiques del procés selectiu mitjançant el sistema de concurs-oposició, en torn lliure, per a la constitució d'una borsa de treball de professionals de l'arquitectura a municipis o assignats a projectes comarcals, per efectuar nomenaments de funcionaris/àries interins/ines per a la substitució empleats/des públics/ques, per cobrir temporalment vacants o per atendre necessitats urgents, segons les necessitats del CCAP, inclosos en l'escala d'administració especial, grup de classificació A1 i adscrits a l'oficina tècnica del CCAP (Conv. núm. G4010-000001/2023). Igualment es va aprovar convocar simultàniament el procés selectiu per a la provisió de la borsa de treball. El termini per a la presentació de sol·licituds serà de vint dies naturals comptadors a partir de l'endemà de l'última publicació al DOGC.
El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 dies naturals, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, des del 10/1/2023 fins el 29/1/2023.
S'adverteix a les persones aspirants que disposen de deu dies, a comptar des de l’endemà de ser exposada la present resolució a la seu electrònica de la corporació, als efectes d’esmena de defectes d’admissió. Si durant aquest període no es presenten al·legacions, la llista provisional, esdevindrà definitiva sense necessitat d’un posterior acord i/o comunicació.