La Junta de Govern del Consell Comarcal, en sessió d’1 de juny de 2023, va aprovar les bases específiques del procés selectiu per a la cobertura provisional d’una plaça de tècnic/a en Gestió Documental, Arxiu i OCSAE, adscrit/a a l’Oficina de Suport a l’Administració Electrónica del Consell Comarcal de l’Alt Penedès, mitjançant el sistema de concurs de mèrits amb fase d’apreciació de la capacitat tècnica, categoria de tècnic/a superior, grup de classificació A1, vacant a la plantilla del personal laboral del Consell Comarcal (exp. G7004-000020/2023). Igualment es va aprovar convocar simultàniament el procés selectiu per a la provisió de la plaça esmentada. El termini per a la presentació de sol·licituds serà de vint dies naturals comptadors a partir de l'endemà de l'última publicació al DOGC.
El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 dies naturals, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, des del 13/6/2023 fins el 2/7/2023
Es recorda a les persones aspirants que disposen de deu dies a comptar des de l’endemà de ser exposada la present resolució a la seu electrònica de la corporació, als efectes d’esmena de defectes d’admissió, reclamacions o recusació de qualsevol dels membres del tribunal. Si durant aquest període no es rep cap al·legació, la llista provisional, esdevindrà definitiva sense necessitat d’un posterior acord i/o comunicació.