La Junta de Govern del Consell Comarcal de l’Alt Penedès, en sessió de 14 de març de 2024, va aprovar les bases específiques del procés selectiu, per concurs-oposició, per a la provisió d’una borsa de treball de personal tècnic superior, grup de classificació A1, per a llocs de treball de tècnic superior d’administració general per a efectuar contractacions/nomenaments de caràcter temporal (substitucions, projectes temporals o provisió urgent de vacants) del CCAP, ajuntaments i altres organismes públics de la comarca de l’Alt Penedès, adherits a la borsa comarcal mitjançant conveni (exp. G7004-000016/2024). Igualment es va aprovar convocar simultàniament el procés selectiu per a la provisió de la borsa esmentada. El termini per a la presentació de sol·licituds serà de vint dies naturals comptadors a partir de l'endemà de l'última publicació al DOGC.
La presentació de sol·licituds serà de 20 dies naturals, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya. Inici termini el dia 27 de març de 2024 i fins el dia 15 d'abril de 2024.
Modificació de les bases específiques en l'apartat de requisits de titulació. El termini de 20 dies naturals per presentar sol·licitud de participació al procés s'obrirà de nou el dia desprès de la publicació al DOGC.
S'amplia el termini per la presentació de sol·licituds fins al dia 2 de maig de 2024.