La Junta de Govern en sessió de 7 de setembre de 2017 va aprovar les bases específiques, per concurs de mèrits, de personal laboral interí, d'un/a Responsable de Sistemes d'Informació i Noves Tecnologies, vacant a la plantilla de personal laboral, fins a la seva provisió definitiva.
El termini per a la presentació de sol·licituds serà de 20 dies naturals, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.
La presentació de sol·licituds serà de 20 dies naturals comptadors a partir de l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.
El termini de presentacions de sol·licituds serà de 20 dies naturals, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.
S'estableix com a data límit per a la presentació de sol•licituds el 7 de novembre de 2017, a les 14:00 hores, a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) del Consell Comarcal de l'Alt Penedès, sens perjudici d'utilitzar altres mitjans reconeguts legalment.
Advertir als aspirants que disposen de deu dies naturals, a comptar des de l’endemà d'aquesta publicació als efectes d’esmena de defectes d’admissió, reclamacions o recusació de qualsevol dels membres del tribunal. Si durant aquest període no es presenten al•legacions, la llista provisional, esdevindrà definitiva sense necessitat d’un posterior acord i/o comunicació.