La Junta de Govern del Consell Comarcal de l’Alt Penedès, en sessió de 27 de gener de 2022, va aprovar les bases específiques del procés selectiu, mitjançant sistema de concurs de mèrits amb fase d’apreciació de la capacitat, per a la constitució d’una borsa de treball de professionals del Treball Social adscrits al Servei de Benestar Social del Consell Comarcal de l’Alt Penedès, grup de classificació A2, per efectuar contractacions de personal laboral no permanent o personal en règim funcionarial interí, ja sigui per a substituir empleats/ades públics/ques amb dret a reserva de lloc de treball, per cobrir temporalment vacants o per atendre necessitats urgents, segons les necessitats del CCAP. Igualment es va aprovar convocar simultàniament el procés selectiu per a la provisió de la borsa de treball referida. El termini per a la presentació de sol·licituds serà de vint dies naturals comptadors a partir de l'endemà de l'última publicació al DOGC.
La presentació de sol·licituds serà de 20 dies naturals, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya. Inici termini dia 15 de febrer de 2022 i fins el dia 6 de març de 2022.
L'apartat setè, tercera fase, subapartat formació, queda redactat com segueix: b.2) Formació complementària: Per màsters o cursos de postgrau relacionats directament les funcions del lloc de treball: 2 punts per màster, 1,5 punts per curs de postgrau. Per aquest apartat b.2 es podrà sumar un màxim de 5 punts.
S'adverteix a les persones aspirants que disposen de deu dies, a comptar des del’endemà de ser exposada la present resolució a la seu electrònica de la corporació, als efectes d’esmena de defectes d’admissió, reclamacions o recusació de qualsevol dels membres del tribunal. Si durant aquest període no es presenten al·legacions, la llista provisional, esdevindrà definitiva sense necessitat d’un posterior acord i/o comunicació.